Klachten
Als u onverhoopt klachten heeft over onze praktijk, laat u ons dat weten. Dat kan onder andere met behulp van onderstaande Klachtenformulier. Dit formulier kunt u printen, invullen en afgeven bij de doktersassistente. Zodra wij uw klachtenformulier ontvangen hebben, proberen wij uw klacht zo snel mogelijk afhandelen.
Komt u er samen niet uit dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris van SKGE. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
Als de bemiddeling niet is geslaagd, kunt u besluiten uw klacht in te dienen bij de geschilleninstantie van de betreffende zorgaanbieder.
https://www.skge.nl/portal-vervolgpagina/patienten-klachten.